1. Müşteri Tarafından Analiz Talebinde Bulunulması
- Müşteri numune kabul birimi ile sözlü, yazılı ya da online olarak iletişime geçmelidir (Yüzyüze, Whatsapp, telefon ya da e-posta ile).
- Müşteri yaptırmak istediği analizi ve numunelerinin özelliklerini açıkça belirtmelidir.
- Gerek duyulması halinde müşteri ile ilgili uzman görüştürülür.
2. Proforma / Teklif Hazırlanması
- Müşteri ihtiyaç duyulan bilgileri (T.C. Kimlik No, E-posta, Telefon, Adres, Şirket ise Vergi No, Ünvan vs.) numune kabul birimine vermelidir.
- Numune kabul birimi tarafından proforma / teklif hazırlanarak müşteriye elden ya da e-posta aracılığı ile gönderilir.
3. Ödeme İşlemleri
- Müşterinin Proforma/Teklifi onaylaması ile birlikte belirtilen hesap numarasına ödeme işlemi gerçekleştirilir.
- Müşteri ödeme dekontunu numune kabul birimine iletmelidir.
4. Numunenin Teslim Alınması
- Müşteri numunelerini, numune kabul biriminin belirtmiş olduğu şartlarda teslim etmelidir.
- Tüm lojistik masrafları başvuru sahibine aittir.
- Numunelerin merkeze ulaşmasını müteakip hizmete ilişkin işlemler başlatılacaktır.
- Numunelerin istenen şartlara uymaması durumunda analiz kabul edilmeyecek ve/veya başvuran ödemeli olarak gönderilecektir.
5. Analiz İşlemleri ve Sonuçların Paylaşılması
- Analizler cihaz yoğunluğuna bağlı olmakla birlikte numunelerin kabulünden itibaren en geç 15 iş günü içerisinde sonuçlandırılmaktadır.
- Analiz ile ilgili gerektiğinde e-posta yoluyla bilgilendirme yapılmakta olup, analiz sonuçları tarafınıza dijital olarak e-posta ile iletilmektedir.
- Islak imzalı sonuç raporu istendiği takdirde talepler e-posta ile birimimize iletilmelidir. Islak imzalı belgelerin kargo ile gönderimi istenirse kargo masrafları başvurana aittir.
6. Numune İadesi
- İadesi istenen numunelerin birimimizde muhafaza süresi sonuç raporundan sonra en fazla 1 aydır.
- Bu süre içerisinde teslim alınmayan numuneler uygun koşullarda imha edilmektedir. İade alınmayan numunelerden merkezimiz sorumlu değildir.
- İmhası sakıncalı, tehlikeli ve/veya yüksek maliyetli numunelerin oluşturacağı maddi/manevi problemler başvuranın sorumluluğundadır.